Av Petter Johnsen • 18. september 2018

Skaff deg et konkurransefortrinn med dataanalyse

De bedriftene som er best på dataanalyse har et enorm konkurransefortrinn. Her forteller vi deg hvorfor du aktivt bør bruke data fra dine kunder. Les mer.

Les mer

Av Petter Johnsen • 7. august 2018

Dette er SMART-målene du bør ha kontroll på!

Å sette realistiske og oppnåelige mål er avgjørende, da målene fungerer som ryggraden i markedsføringen din. Her er oppskriften for SMART målsetting!

Les mer

Av Trond-Ole Husebø • 27. juli 2018

5 steg til den perfekte overskriften

En fengende overskrift og vinkling kan være nøkkelen til at du får flere lesere. Her gir vi deg noen gode tips du bør kunne.

Les mer

Av Lise Komnæs Jæger • 29. juni 2018

Hva er Inbound Marketing og hvordan kan det gi verdi for din bedrift?

Tenk så gunstig om du klarte å gi potensielle kunder riktig innhold til riktig tid når de er i en kjøpsreise. Inbound marketing gjør det mulig!

Les mer

Av Preben Helle • 22. juni 2018

IGTV -  Alt du trenger å vite om Instagrams nye video-app

Lurer du på hva IGTV er og hvordan du bruker det? Her gir vi deg svaret!

Les mer

Av Ragnhild Berge • 8. juni 2018

Hvordan komme i gang med Google Shopping

Driver du en nettbutikk? Uansett om du har en stor eller liten nettbutikk så bør du ha på plass et oppsett for Google Shopping.

Les mer

Av Ragnhild Berge • 6. juni 2018

Digital markedsføring: Vanskelige ord, enkelt forklart!

Synes du disse utrykkene er forvirrende? Vi har laget denne ordboken som forklarer noen nøkkelutrykk innen digital markedsføring.

Les mer

Av Trond-Ole Husebø • 22. mai 2018

Nettrafikken mange bedrifter går glipp av

Her gir vi deg oppskriften på hvordan du kan øke trafikken inn til ditt nettsted gjennom å skrive gode artikler. Les mer...

Les mer

Av Trond-Ole Husebø • 18. mai 2018

5 smarte tips til bedre SEO

Fokus på SEO er viktig. Her gir vi deg 5 smarte tips til hvordan din nettside får bedre synlighet på nett.

Les mer

Av Lise Komnæs Jæger • 15. mai 2018

Lekker din bedrift verdifull trafikk til konkurrentene?

Er du godt nok tilstede når folk gjør søk etter dine produkter eller tjenester? Eller har konkurrenten din et fortrinn gjennom bedre synlighet og økt mulighet for relevant trafikk? Vi forklarer hvorfor din bedrift bør ha fokus på synlighet i søk og søkemotoroptimalisering (SEO).

Les mer